پرطرفدارترین اتصالات لیفتراک: # 1 شیفتر جانبی

عملیات جابجایی مواد و خدمه گودال نسکار چه مشترکاتی دارند؟ اگر در یک انبار یا مرکز توزیع کار می کنید، پاسخ واضح است. اگر می خواهید بهترین باشید، باید سریع حرکت کنید و کار را در اولین بار به درستی انجام دهید.

به همین دلیل است که ما در حال نوشتن یک سری مقاله در مورد بهترین اتصالات لیفتراک هستیم. افزودن یک پیوست ساده ترین راه برای جابجایی محصول بیشتر در زمان کمتر بدون به خطر انداختن ایمنی است.

امروز قصد داریم به یکی از محبوب ترین اتصالات لیفتراک نگاهی بیندازیم: شیفتر جانبی. احتمالاً از قبل می‌دانید که جابجایی کناری چیست. اگر نه، شگفت زده خواهید شد که چگونه این افزودنی ساده می تواند بهره وری اپراتور را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

ضمیمه لیفتراک شیفت جانبی چیست؟
ضمیمه شیفت جانبی لیفتراک به اپراتور این امکان را می دهد که شاخک ها را به صورت جانبی از چپ به راست حرکت دهد. اپراتور به جای اینکه لیفتراک را در موقعیت صحیح برای برداشتن پالت قرار دهد، به سادگی شاخک ها را به موقعیت ایده آل می رساند. علاوه بر جابجایی‌های جانبی Hang-On Hook و Integral، ما همچنین ارائه می‌دهیم:

قلاب به شفت – با نصب چنگال همه کاره از نوع پین
شیفتر دو طرفه – بنابراین می توانید بارهای پالت دوبل را به طور موثر بلند کنید، حمل کنید، تقسیم کنید یا به آنها بپیوندید
4 دلیل صرفه جویی در پول برای استفاده از شیفتر جانبی
بارگیری و تخلیه سریع شماره 1 – اگر برنامه شما به بارگیری و تخلیه وسایل نقلیه حمل و نقل نیاز دارد، یا اگر فقط می خواهید زمان چرخه را بهبود ببخشید، یک تعویض کننده جانبی با کاهش قابل توجه زمان جابجایی به سرعت هزینه خود را در بهره وری بهبود می بخشد.

شماره 2 استفاده از فضا را به حداکثر برسانید – وقتی لیفتراک شما دارای شیفتر جانبی است، اپراتورها می توانند بارها را در گوشه های تنگ تر و راهروهای باریک تر مانور دهند. این به شما امکان می دهد محصول بیشتری را در فضای موجود خود بسته بندی کنید.

#3 کاهش سایش و پارگی لیفتراک – تغییر موقعیت کمتر به معنای سایش و پارگی کمتر در اجزای کامیون است.

#4 آسیب پالت و قفسه محصول را به حداقل برسانید – وقتی اپراتورها می توانند به راحتی چنگال ها را تراز کنند، پالت ها، محصولات و قفسه های شما کمتر آسیب می بینند.

آیا اضافه کردن یک پیوست لیفتراک شیفت جانبی آسان است؟
اضافه کردن شیفتر جانبی بسیار آسان است. می‌توانید از لیفتراک جدید خود بخواهید که با یک اتصال لیفتراک که قبلاً نصب شده است، وارد شود، یا می‌توانید آن را به کامیونی که از قبل دارید اضافه کنید. اتصالات لیفتراک که ما ارائه می دهیم کاملاً مونتاژ می شوند و می توانند بلافاصله نصب شوند، بدون نیاز به جوشکاری. همچنین یک قطع سریع اختیاری وجود دارد تا تعویض‌کننده جانبی به راحتی از کالسکه جدا شود، بدون نیاز به ابزار.

لوازم جانبی لیفتراک در چندین ظرفیت موجود است. لطفاً توجه داشته باشید: اضافه کردن اتصالات لیفتراک می تواند بر ظرفیت خالص آسانسور شما تأثیر بگذارد. اگر کسب و کار شما در آلاباما، می سی سی پی، تنسی یا آرکانزاس شرقی واقع شده است، می توانیم با سفارش و نصب پلاک اطلاعات جدید (در صورت نیاز) به شما کمک کنیم.

جابجایی جانبی چنگال: یک پیوست “Two-Fer”
برای ارتقای بهره وری نهایی، یک ضمیمه ترکیبی شیفتر جانبی موقعیت گیر چنگال تهیه کنید.

مطمئن نیستید که به هر دو نیاز دارید؟ جای نگرانی نیست با ضمیمه شیفت سمت راست، موقعیت‌گیر چنگال می‌تواند یک اضافه نسبتا آسان باشد. در برخی موارد، به آسانی 9 پیچ!

آبشار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس تلفنی

      خانهدرباره مافروشگاهتماس با ما

      تماس سریع